drop blog

Archiwum dla: Luty, 2011

państwo na włościach

przez , 26.lut.2011, w Bez kategorii

Teraz już mogę w spokoju ducha napisać, bo przelewy się zrealizowały…kupiliśmy z R. DOM! Teraz tylko drobny  lifting i wiosnę będziemy przeżywać we własnym ogrodzie przy lesie. To jest fantastyczna świadomość, że już za parę tygodni uciekniemy z bloków, będę miała kuchnię z oknem, Oluś ogromny własny pokój a mąż gabinet do wyżywania się w internecie. Nocami w snach urządzam pokoje i maluję ściany. Teraz pewnie czeka nas lekka gonitwa, ale już nie mogę się doczekać przeprowadzki…:)

1 komentarz więcej...

trzeba wrócić

przez , 08.lut.2011, w Bez kategorii

Zaginęłam gdzieś między kuchnią, salonem, szkołą itp…Teraz okres sesji, więc jak zawsze gorączka i stres. wydawaloby sie, ze na piatym roku to juz powinno byc juz z górki, ale dla mnie to chyba najgorsza sesja…Młody jest baaaardzo absorbujący, więc musiałam się zamienić w kobietę wielofunkcyjną…czyli jedną ręką układam puzzle, drugą mieszam w garnku jednocześnie czytając notatki i odpowiadając na przeróżne pytania.

W dodatku R. uszczęśliwił naszą rodzinę dodatkowym członkiem w postaci kota brytyjczyka i chyba on jeden jest w tym domu ok :) Słodki kociak z niego i śliczny…

Wstyd się przyznać, ale dopiero w ten weekend poznaliśmy bobasa Twardego, bo ciągle nam nie pasowały terminy. Pojechaliśmy więc, wzięłam tego Pikpoka małego na ręce i po prostu oszalałam…Małe dzieci są takie kochane, a ten Twarduszkowy…szkoda słów. pół wieczora z nim siedziałam, nie mogąc się odkleić.

Poza tym znów szykują sie wielkie zmiany, jesteśmy podekscytowani, ale milczę poki nie bedzie na 100 % :)

Zostaw komentarz więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...